göbek bandı
göbek bandı
7/24 Sipariş ve Destek Hattı: 0216 464 34 38

Sağlıklı Beslen ve Göbek Bandıyla Zayıfla

Neden sizinde mankenlere taş çıkartacak bir vücudunuz olmasın. Yaz aylarında plajlarda rahat rahat güneşlenirken vücudunuzdan almış olduğunuz öz güven ile anın keyfini yaşayın. Bunu çok basit bir yöntemle gerçekleştirebilirsiniz. Yapacağınız tek şey sağlıklı beslenerek göbek eritme bandı ile zayıflayabilirsiniz.
zayiflama

Metabolizmanızı güçlendirmenin yeni bir yolu var ve bir sonraki öğününüz le  başlıyor. Araştırmalara göre, doğru beslenmek vücudunuzun daha çok kalori yakmasını sağlıyor, bu da kilo vermenizi hızlandırıyor. Buradaki lezzetli tarifler pan kekler, pizza, makarna ve dahası güçlü yağ yıkıcılarla dolu. Bunları sadece 1 aylığına, ön sayfalardaki idmanlarla birleştirin ve ilk bahara 5 kg daha hafif ve %100 daha mutlu ve sağlıkla merhaba deyin….

Yazımızın devamında sağlıklı bir şekilde beslenebileceğiniz yemekleri sizinle paylaşacağım.Tabi ki bu şekilde beslenmek için http://gobek.bandi.gen.tr adresinden satın almış olduğunuz göbek eritme bandını kullanarak gerçekleştirebilirsiniz.

KINOALI PARFE
Çeyrek bardak pişirilmiş kinoayı çeyrek çay kaşığı tarçınla karıştırın. Bir kaseye yarım bardak az yağlı yoğurdu yayın ve üstüne tarçınlı kinoanızı ekleyin. Doğranmış yarım muzu da ilave ettikten sonra 1 yemek kaşığı ısıtılmış fıstık ezmesini karışımınızın üstünde gezdirin.

KAHVALTI PİZZASI
Fırın tepsisini ısıtın. Tam tahıllı pita ekmeğini yandan kesin ve iki yuvarlak parçaya bölün. Parçaların birini fırın tepsisine yerleştirin ve üzerine 4 yemek kaşığı makarna sosu, dilimlenmiş iyi kaynatılmış yumurta ve Vz bardak rendelenmiş mozarella koyun. 6 dakika boyunca veya peynir eriyip altın rengini alana kadar fırınlayın. Çeyrek çay kaşığı kuru naneyi pizzanın üstünde gezdirin ve 4 dilime bölün.

SÜPER SAĞLIKLI BADEMLİ SMOOTHIE
1 bardak hindistan cevizi suyunu, 1 bardak kara lahana yaprakları, dilimlenmiş yarım muz, 1 soyulmuş mandalina, yarım yemek kaşığı badem ezmesi ve yarım bardak buz küplerini mikserde yumuşayıncaya kadar karıştırıp püre haline getirin.

YABAN MERSİNLİ VE KİNOALI PANKEKLER
Bir tavayı ısıtmaya başlayın. Mikserde bardak pişirilmiş kinoayı, 3 yemek kaşığı yağsız süt ve biraz vanilya, 1 yemek kaşığı keten tohumu, yarım yemek kaşığı saf akçaağaç şurubu, çeyrek çay kaşığı tarçın ve bir tutam deniz tuzuyla karıştırın. Isınan tavanızı yağlayın. Karışımınızı 10 cm’lik iki pankek halinde tavanıza dökün ve 5 dakika boyunca veya pan kekinizin iki tarafı da altın rengini alana kadar pişirin. Varım bardak yaban mersini ve yarım yemek kaşığı akçaağaç şurubu İle pan kekleri donatın.

ÇEDAR VE KARA LAHANALI KİŞ
Büyük bir kaseyi yağlayın. 2 yumurta, yarım bardak doğranmış yeşil lahana yaprağı, çeyrek bardak rendelenmiş çedar, ufalanmış 1 dilim tam tahıllı ekmek, 1 yemek kaşığı doğranmış yeşil soğan ve tat vermesi için biraz deniz tuzu ile kara biberi kaseye koyun. Karıştırıp 1-1.5 dakika mikrodalga fırına atın.

MERCİMEKLİ TAKO
Büyük bir kasede yarım bardak mercimeği 1 yemek kaşığı tako 4 sosu ile ezip parçalı püre haline getirin. Mikrodalga fırında 30 saniye boyunca ısıtın. 15 cm’lik üç mısır tortillasını ısıtıp üzerilerine mercimek, iki yemek kaşığı brokoli salatası, 1 yemek kaşığı salsa sosu ve 1 yemek kaşığı rendelenmiş çedar ptf; ekleyin.

BARBEKÜ TAVUK VE KARA LAHANALI DÜRÜM
Büyük bir kasede, 85 gram doğranmış pişmiş tavuk göğsünü 1 yemek kaşığı barbekü sosu ile karıştırıp mikrodalgada ısıtın. Başka bir büyük kasede, 1 bardak doğranmış marulu yarım bardak pişmiş kinoa, yarım bardak dilimlenmiş kırmızı biber ve 1 yemek kaşığı ranch sosu ile karıştırın. 2 lahana yaprağının kök kısmını ayıklayın ve geri kalanları bir çatal yardımıyla ezip tortilla şeklini almasını sağlayın. Lahana yapraklarını tavuk ve salata karışımıyla doldurun ve dürüm haline getirin.

KORE USULÜ SOBA (KARABUĞDAY) NOODLE
Büyük bir kaseye, 1 bardak pişmiş Noodle, yarım bardak ince şeritler halinde kes ilmiş salatalığı, yarım bardak rendelenmiş havuç ve iyice kaynamış bir yumurtanın yarısını koyun. Başka bir kasede 3 yemek kaşığı pirinç sirkesi, 2 çay kaşığı acı sos, 2 çay kaşığı susam la&‘ve 2 çay kaşığı susamı çırpıp Noodle’nin üzerinde gezdirin.

KÖRİLİ KARNABAHAR ÇORBASI
Orta-yüksek ateşte bir sos tavasında çeyrek bardak doğranmış soğan, 1 diş dövülmüş sarımsak ve 1 yemek kaşığı köriyi 2 çay kaşığı zeytinyağı ile 3 dakika pişirin. 2 bardak karnabahar parçası ve 1 bardak sebze suyu ekleyip 8 dakika boyunca karnabahar yumuşayıncaya kadar kaynatın. Bir mikser kullanararak püre haline getirin. 2 yemek kaşığı hindistan cevizi sütü ve 2 yemek kaşığı doğranmış şam fıstığı ile karıştırın. Tam buğdaylı pita ekmeğinin yarısını ikiye bölüp kızartarak servis edin.

SOMON IZGARALI KİS SALATASI Lezzetli-yemeklerle-zayifla
1 yemek kaşığı elma sirkesini 2 çay kaşığı zeytinyağı. 1 çay kaşığı bal. deniz tuzu ve karabiber ile karıştırın. 2 bardak yeşillik, yarım bardak pişmiş kinoa ve çeyrek bardak ince kesilmiş karnabahar parçalarını ekleyin. 85 gram ızgara lanmış somon filetosu ve 2 çay kaşığı dilimlenmiş badem ile donatın.

KAHVE İLE MARİNE EDİLMİŞ BİFTEK VE KARNABAHAR PÖRESİ
Büyült bir kilitli poşette çeyrek bardak yoğun demlenmiş kahve, 1 yemek kaşığı balsamık sirke, 2 çay kaşığı fındık yağı. 1 çay kaşığı dövülmüş sarımsak ve 1 çay kaşığı balı birleştirin. 150 gram biftek ekleyip paketin ağzını kapatın ve 30 dakika buzdolabında bekletin. Sosunu ayırıp bifteği bir ızgara tavada pişirin. 2 bardak karnabahar parçasını 8 dakika ¿oyunca buharda pişirin. Karnabaharı çeyrek bardak az yağlı süt, deniz tuzu ve karabiber ile ezin. 2 yemek kaşığı rendelenmiş çedar ve 1 yemek kaşığı doğranmış yeşil soğan ile süsleyin

KAPLI BALIK VE KIZARTILMIŞ KİNOA
Fırınınızı 180 dereceye ısıtın. 120 gramlık bir çipura filetoyu 1 yemek kaşığı tarçın hardalı ile kaplayın ve üzerine 2 yemek kaşıaşığı iyice doğranmış badem serpin. Çipurayı yağlanmış bir fırın kağıdının üzerine koyun ve 8 dakika kadar pişirin. Bir tavayı yağlayın ve içine bir yumurta kırın. Tava orta ateşteyken % bardak donmuş bezelye ve havuç, 1 çay kaşığı dövülmüş sarımsak, kıyılmış zencefil, az sodyumlu soya sosu ve susam yağı ekleyip 8 dakika pişirin. Yarım bardak pişmiş kinoa. yumurta ve 1 dilim yeşil soğan ekleyin. Balıkla birlikte servis edin.

KÖK KIZARTMASI VE BAHARATLI KETÇAP İLE KİNOA VE BEYAZ PEYNİRLİ HAMBURGER
Fırını 200 derecede ısıtın. 1 bardak havuç çubuklarını ve yarım bardak yabani havuç çubuklarını fırın kağıdına yerleştirin ve biraz yağlayın. Deniz tuzu ilave edip biraz kahverengileşinceye kadar 20 dakik fırınlayın. Büyük bir kasede 85 gram kıyılmış yağsız hindiyi çeyrek bardak pişmiş kinoa ve 2 yemek kaşığı ufalanmış feta peyniri ile karıştırıp hamburgeı köftesi şekli verin. İki tarafı da 4 dakika kadar pişirin. Köfteyi kızarmış hamburger ekmeğinin içine koyun ve çeyrek bardak ıspanakla süsleyin. 2 yemek kaşığı ketçabı çay kaşığı kayen biberi ile karıştırıp kızarmış patates ile servis edin.

IZGARA TAVUK İLE PEYNİRLİ PÜRE VE KARA LAHANA
Ufak bir sos tavasında 1 bardak suyu kaynatın. çeyrek bardak rendelenmiş çedar ve karabiber ekleyin. 2 çay kaşığı zeytin yağını bir tavada ısıtın ve 2 bardak doğranmış lahanayı 1 çay kaşığı dövülmüş sarımsak ve bir tutam deniz suyuyla soteleyin. Çedar ve lahanayı 120 gramlık ızgara lanmış tavuk göğsüyle donatın.

MERCİMEKLİ HUMUS VE KRAKER
Bir mikserde yarım bardak durulanmış mercimeği. 2 yemek kaşığı su. 2 yemek kaşığı limon suyu. 2 yemek kaşığı zeytin yağı, bir tutam kayen biberi, deniz tuzu ve karabiberi püre haline getirin. 7 tam buğdaylı kraker ile 2 porsiyon olacak şekilde servis edin.

PARMESANLI KARA LAHANA CİPSİ VE BADEM
Fırını 150 derecede ısıtın. 2 bardak lahana yaprağını ufak parçalar halinde doğrayın. Pişirene kağıdını biraz yağlayıp lahana yapraklarını doğrayın. 2 yemek kaşığı rendelenmiş parmesanı üzerinde gezdirin. 15 dakika kadar pişirin. 12 tane badem ekleyerek servis yapın.

KRAKER ÜZERİNE YUMURTALI SALATA
Ufak bir kasede, iyi kaynatılmış dilimlenmiş 1 yumurtayı. 2 çay kaşığı mayonez. 1 çay kaşığı dijon hardalı, deniz tuzu ve karabiber ile karıştırın. 1 tam buğdaylı çıtır ekmekle (Wasa gibi) birlikte servis edin.

MUZLU KRAKER
1 tam buğdaylı kare krakerin üzerin çeyrek muzu püre haline getirin ekleyin. 15 gram bitter çikolata parçası da‘ilave edip 10 saniye boyunca çikolata hafifçe,eriyene kadar mikrodalga fırına atın.

MİNİ PROTEİN TABAĞI VE ÜZÜM
1 iyi kaynamış yumurtayı bölüp 5 badem ve 10 adet üzümle birlikte servis edin.

ZAYIFLAMA YÖNTEMLERİ ile KOLAYCA ZAYIFLAYIN

KARNABAHAR Bir bardak karnabahar günlük C vitamini ihtiyacınızın yüzde 69’unu karşılar. Çalışmalar, bu gıdayı yeterince tüketenlerin egzersiz sırasında yüzde 30 daha fazla yağ yaktığını gösteriyor.

KARA LAHANA İçerdiği nitrat, nitrat okside dönüşüp kasların daha verimli çalışmasını sağlar.

MUZ İçerdiği nişasta, iştahı kontrol etmeye yardımcı olurken vücûttaki yağı azaltır.

BADEM 100 gram bademi beslenmenize ekleyerek günlük kalori emiliminizi yüzde 5 azaltabilirsiniz.

MERCİMEK Mercimeğin içinde bulunan demir her aktif kadının ihtiyacıdır. Düşük demir seviyesi yavaş bir metabolizma ile doğrudan bağlantılıdır.

YUMURTA Yüksek miktarda protein içerirler. Bu tip besinler açlık hormonu olan ghrelin salgılanmasını azaltıp sizin daha uzun süre tok hissetmenizi sağlar.

KINOA Pişirildiği zaman vücudun çinko emil imini arttırır. Çinkonun sağlıklı bir metabolizma sağladığı bilinmektedir.

hizli-zayiflama

Vermiş olduğumuz yiyecekleri tüketerek, Dermo Slim göbek bandını düzenli bir şekilde http://gobek.bandi.gen.tr sitesi üzerinden öğrenmiş olduğunuz kullanma talimatı ile 3 aylık bir zaman diliminde zayıflama derdinden kurtulacaksınız.

, ,

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

GÖBEK BANDI